Untitled-4      Untitled-2      Допомогти!

  • joomla org

    Карітас Краматорськ

    Благодійний фонд
    li
    Допомога мешканцям буферної зони
    li
    Допомога переселенцям
    li
    Допомога місцевим мешканцям
    li
    Допомога інвалідам та важкохворим
    li
    Бізнес гранти, перекваліфікація
    li
    Працевлаштування

stol 118 жовтня в Краматорську відбувся круглий стіл, учасники якого обговорили питання впровадження «кейс-менеджменту» як перспективного підходу сучасної соціальної роботи. Захід став своєрідним підсумком реалізації проекту «Швидке реагування на соціальні та економічні проблеми внутрішньо переміщених осіб в Україні», який БФ «Карітас Краматорськ» здійснює за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні та Уряду Японії. В заході прийняли участь національний консультант ПРООН з кейс-менеджменту Олена Савчук, радник Міністра соціальної політики України з питань ВПО Олександр Ворошков, керівник проекту МБФ «Карітас Україна» Ксенія Буханець, директор БФ «Карітас Краматорськ» о. Василь Іванюк, керівники міських центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді м. Слов’янськ та Лиман, представники благодійних організацій – партнерів, кейс-менеджери, внутрішньо переміщені особи - учасники проекту, ЗМІ.

Географія проекту охопила міста Краматорськ, Костянтинівка, Дружківка, Слов'янськ, Святогірськ і Лиман. Впродовж року кейс-менеджери БФ «Карітас Краматорськ» розглянули 2228 звернень. До кейс-менеджменту було залучено 200 родин. Кількість ВПО, охоплених кейс-менеджментом, склала 662. Під час заходу були представлені особливості реалізації підходу кейс-менеджмент у громадському секторі; практики впровадження кейс-менеджменту по роботі з ВПО в БФ «Карітас Краматорськ», БО «Право на захист», БО «Новий день»; засади співпраці муніципальних соціальних служб та громадських організацій в супроводі ВПО.

stol 2 stol 5
stol 3 stol 4
stol 8 stol 7

Також учасники круглого столу змогли обговорити особливості ведення клієнтів з числа груп ризику в рамках підходу «кейс-менеджмент», виклики та перешкоди в роботі кейс-менеджера, переваги співпраці з кейс-менеджером для клієнта. Увагу учасників «круглого столу» було акцентовано на особливостях ведення кейсів - це роль самого клієнта у вирішенні його проблеми. Наснаження та розвиток клієнтів, коли за головну мету визначено навчити людину самостійно справлятися зі складними життєвими ситуаціями. Кейс-менеджер здійснює постійний моніторинг кейсу, в тому числі відповідає за якість послуг, які надають інші агенції. Залучення клієнтів з різним рівнем мотивації та проведення роботи щодо активізації у немотивованих клієнтів жаги до змін та зростання. Залучення складних випадків та уникнення дискримінації за будь-якою ознакою. Досвід БФ «Карітас Краматорськ», набутий за рік реалізації проекту, підтвердив, що це є перспективний підхід у сучасній соціальній роботі.

Підсумовуючи роботу круглого столу, національний консультант ПРООН з кейс-менеджменту Олена Савчук зазначила: «Якщо оцінювати роботу організації «Карітас Краматорськ», то я можу сказати однозначно: лише позитивні відгуки, і дуже сильна сторона організації цієї роботи в Краматорську – це те, що тут працює командний підхід. Багато ресурсів використовується. Якби ми не говорили, все рівно в Краматорську зосереджено багато громадських організацій, благодійних фондів, зокрема Програма розвитку ООН, які надають різного роду допомогу. І завдання як раз кейс-менеджерів цю допомогу консолідувати в одному напрямку чи в одному русі, для того, щоб допомогти внутрішньо переміщеним особам. Тому ось цей ресурс громади фахівці, які працюють тут, надзвичайно добре використали. І якщо говорити про перспективу, ще раз наголошую: я впевнена, що цей напрямок буде продовжуватись, продовжуватись з підтримки Міністерства соціальної політики. І ті донори, які будуть приходити, зокрема, Програма розвитку ООН буде орієнтуватись на те, щоб цю модель продовжувати, наприклад, в умовах децентралізації».